Hej Klan!
Efter et år uden den store aktivitet, vil jeg bare lodde stemningen for en evt. tur til sverige en weekend i foråret.
Derudover har vi nok et shelter projekt vi skal have afsluttet når det igen bliver sommertid eller deromkring.
Hilsen Morten
God jul og godt nytår til alle
Hej,
Jeg vil mægtig gerne med på en Söderås tur... har snakket lidt med Allan om det også... men skal helst vide det i god tid med hensyn til weekender... Indtil videre er mine weekender dog frie i februar måned...
Og Godt nytår til jer alle sammen...
KIR
Hej med Jer og godt nytår!
Det lyder som god ide, med en tur til Sverige, jeg er frisk, hvis kalenderen ellers passer.
mvh.
Thomas
Hej Folkens.
Godt Nytår..!
Jamen jeg er da også klar til en tur til Söderåsen. Har dog en del weekender med arbejde og sidst i marts tager jeg afsted på skole..
Kan da lige nævne de weekender hvor der ikke er arbejde: 9-10. feb og 1-2 marts
Men giv et bud så må vi jo se om det er til at bytte..
Så hvis det passer ind er jeg frisk..
Mvh
Trine
hej så blev det 2008.
det ville da være i top med en søderås tur.
marts ville passe bedst ind i mit kram og den sidste weekend i febuar duer slet ikke. lad os se hvad der kan lade sig gi sig
vi ses vh brian
Hej alle,
En tur til søderåsen ville være helt kanon! Umiddelbart er hele feb. booket for mit vedkommende, så marts vil nok også passe mig bedst.
Godt nytår
Simon
Hej igen..
Hva med et par dage i Påsken..?
Der er da nogle at tage af..
Trine
Hej igen,
Dejligt at se at der er aktivitet;)
I marts passer det bedst mig i weekenderne 8,-9., 15.-16. eller påsken søndag mandag....
Hvem står for at lægge de sidste hænder på detaljerne og den slags?
KH KIR
Hej med jer!
Jeg har desværre ikke haft tid på grund af for meget arbejde, at samle trådene og finde en weekend som kunne passe til en søderås tur, men hvis der er nogle der stadig har lyst kunne weekenden den 26-27 april være en mulighed, giv besked senest den 18/4, så der er tid til den sidste planlægning ang. Kørsel og mad.
Jeg har også været til grupperådsmøde, og har lovet at minde alle om at afsætte weekenden den 23-24 august til sommerfest, der vil også være behov for hjælp op til sommerfesten, bl.a. med ophængning af plakater og flytning af loppeting.
Hilsen Morten
Hejsa
Så bliver jeg desværre nød til at melde afbud.
hilsen
thomas
Jeg er frisk den 26-27/4
- Simon
Jeg har ikke hørt fra nogen andre, men vi giver det lige et par dage.
Da tilslutningen ikke er stor, aflyser vi denne gang.
Men hvis andre har lyst på et tidspunkt, er jeg frisk hvis tidspunktet passer.
Ha` et forsat godt forår.
Hilsen Morten
Hej Drenge,
Det er jeg virkelig ked af... jeg har ikke lige fået tjekket, man man kan så sige at den weekend kunne jeg ikke alligevel.... desværre....
Måske vi skulle få opdateret vores mailadresser i stedet, så vi kunne sende mails til alle i stedet, så er det nemmere ikke at glemme at tjekke hjemmesiden...
KH KIR