Jeg m?dte tilf?ldigt op til et m?de i for?ret, efter at jeg i en l?ngere periode ikke havde v?ret s?rlig aktiv.
Der var netop ankommet et bygges?t, der skulle blive til en shelter.
Blandt de mange fremm?dte p? m?det, var der bred enighed om at selvom det ville blive et stort arbejde s? ville alle gerne deltage.
Og det har v?ret et stort arbejde, st?rre end alle havde troet.
Nu n?rmer vi os s? vinter, og mangler stadig en del p? byggeriet, blandt andet fordi der ind imellem har manglet et par h?nder.
Der er nu 3 tirsdage tilbage inden det bliver vintertid.
Tomas og jeg er blevet enige om at flytte m?det de 3 dage til klokken 17.00 - 19.00, for at udnytte de lyse timer der er tilbage.
Resten af arbejdet m? herefter foreg? l?rdage og s?ndage, hvilket vil blive sv?rt at finde tid til.
Hilsen en lidt mavesur shelterbygger.
Hej..
Kan sagtesn forst? dette lidt mavesure opst?d..
Jeg har ikke selv v?ret den mest aktive shelterbygger her efter ferien.. Det m? jeg indr?mmer ..
Syntes det lyder fornuftigt at rykke det et par timer frem, men s? bliver det uden min deltagelse, da jeg f?rst har fri ved 16.30-17 tiden i Snekkersten..
Men hvis der bliver afholdt noget i en weekend, deltager jeg gerne, med mindre jeg skal arbejde...
Spejdere Hilsner
Trine
Ja jeg kan godt forst? Morten..
Jeg har heller ikke v?ret der s? meget efter ferie, men n?r jeg s? har m?dt op p? de tirsdage vi har m?de, har der enten ikke v?ret andre ellers har det kun v?ret Tomas der har v?ret der..
Det g?r jo ikke at jeg gider k?re fra ?lstykke til Fr.sund for at k?re hjem igen efter 10 min...
Jens
Der er for mig 2 forhold som her g?r sig g?ldende, lad mig derfor en gang for alle afslutte denne:
For det f?rste: Skulle man over tid ikke have v?ret aktiv, hvilket kan v?re g?ldende for os alle, s? har man selv en aktie i at opdatere sig p? de aktiviteter som afvikles, herunder ogs? datoer. Heldigvis er vi s? privilegeret at vores hjemmeside faktisk hele tiden er opdateret med oplysninger om m?dedatoer, interval osv. Med andre ord s? er der egentlig ikke en undskyldning for ikke at vide hvad som foreg?r, hvorn?r.
For det andet: Jeg mener godt at kunne forvente at man giver besked hvis man ikke kommer til et m?-de, et eller andet sted handler det om respekt for de ?vrige klanmedlemmer.
Besked gives via kalenderfunktionen p? hjemmesiden, eller blot med en sms til klanleder og assistent.
Slutteligt vil jeg n?vne at den ?gede m?deaktivitet har v?ret annonceret p? hjemmesiden i noget som minder om 2-3 m?neder, s? det b?r ikke v?re en overraskelse for nogen. Samtidig vil jeg n?vne at vi de n?ste 2 uger har m?de om tirsdagen fra 17-19, med disse 2 m?der samt en l?rdag eller en s?n-dag vil vi faktisk v?re ret t?t p? at komme i m?l med den f?rdige shelter.
Hilsen
Hasse
Hej
Hvis vejret tillader det, vil der blive bygget p? shelteren den 25/11 2006 fra kl. 9.00.
M?d op hvis i har tid og lyst.
Hilsen Morten
Lyder fint, jeg er frisk og har fri den dag.
Skal dog noget senere p? dagen.
Trine
Ang. Shelterbyggeri.
Shelteren er tæt på at være færdig, men alle kan endnu nå at give en hånd med.
Jeg foreslår, at vi kunne mødes en søndag til "rejsegilde"(evt. 26/8), og få finpusset det sidste på og omkring shelteren, så det kunne se nogenlunde ud til sommerfesten, evt. med lidt grillmad til frokost.
Hvad er stemningen?
Hilsen Morten.
Mht. Shelteren er d. 26. desværre en rigtig dårlig dag for mig, da jeg er i Roskilde sammen med en masse andre spejdere og fejre 100 års jubilæet....
Men jeg er faktisk rimelig nysgerrig hvad angår hvad der skete på mødet, hvor jeg desværre heller ikke kunne være med?
Er der stadig stemning for at jeg planlægger en weekend i det jyske og hvornår har folk mulighed for at rive en weekend ud af kalenderen?
KH KIR
Da der ikke har været nogen positiv respons, på min forespørgelse ang. "rejsegilde", anser jeg arrangementet for aflyst.
Hilsen Morten