Hej alle.
Jeg har netop, p? opfordring af Jens, rettet lidt p? hjemmesiden.
B?de Jens, og sikkert ogs? jer andre har nok lagt m?rke til at der kommer en hel del emails fra Klintefolket.dk med lidt info om et nyt indl?g eller at svar p? et indl?g.
Jeg har nu fors?gt at lave om, s? disse bliver begr?nset en smule, s? man ikke modtager s? mange mails p? de dage hvor der er mange indl?g.
Nu f?r vi se om det virker :)
I skulle gerne ha modtaget en mail om at jeg har svaret p? indl?gget om vores m?de ig?r, og sikkert ogs? en om at jeg har rettet i kalenderen, men i skulle ikke ha modtaget nogen fordi jeg har oprettet netop dette indl?g.
Hvis det er tilf?ldet, s? m? i meget gerne lige sige til, for s? skal jeg lige rette lidt mere :)
- Simon
Desv?rre Simon, jeg har faktisk ikke modtaget en mail i et stykke tid... Det vil sige ikke f?r idag hvor Trine svarede p? noget oprydning... For ?vrigt, er der en nem m?de at l?gge billeder op p?? Har en del fra S?der?sen...
KH KIR
Hm.. jeg kigger lidt p? det igen ved lejlighed.
Mht billederne, s? har jeg ikke lavet en funktion til at l?gge dem ind ligsom der var f?r i tiden. Jeg har ikke gidet, da det er ret besv?rligt, s? hvis du sender dem til mig, g?r jeg det manuelt.
Du kan evt ligge dem op via FTP, det er noget lettere og hurtigere.
Hvis du bruger internet explorer, kan du klikke her, og bare tr?kke-og-slippe filerne ind. S? bliver de overf?rt.
Hvis du bruger firefox eller noget andet skal du ha fat i en ftp klient, og logge ind med f?lgende:
Hostname: klintefolket.dk
Username: klintefolket
Password: klan
- Simon